snow

På det igen



Det kommer att bli en ofrivillig bloggpqus i ett par dagar. Men så blir det när jobb och livet kommer emellan. Idag har jag läst i flera timmar. Jag var tvungen till att bli klar med Sista brevet från din älskade (så sjukt bra!!) med Jojo Moyes eftersom det här var sista lånedagen. Efter att ha lämnat den på biblioteket gick jag en powerwalk i solskenet. Sedan styrde jag cykeln mot äldreboendet. Nu är jag på en ny avdelning. Det tar ett tag att komma in i alla rutiner. Imorgonbitti är det på det igen. På kvällen ska jag möta upp några gamla klasskompisar för middag på stan! Hoppas på uppehåll för hade varit mysigt att sitta på en uteservering. Men nu måste jag sova! Känns bra i mitt blogghjärta att förvarna er på ett par tomma dagar här inne! Sen är jag tillbaka igen. Puss å godnatt Bloggis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0