snow

Pizza vid havet


På den överresta bilden finns tre saker (eller saker och saker) som jag älskar. Marcus, havet och pizza! Igår efter att vi båda slutat jobbet tog vi en promenad ner till Havsbadskjollan. De gör världens godaste stenugnsbakade pizzor! Vi tänkte köpa med oss ett par och sedan ha picknick på stranden. Den tanken var vi inte ensamma om! Det var milalång kö till beställningsluckan, serveringen var smockfull och på stranden satt många för att njuta av den 25-gradiga kvällen! Alltså det var riktig utlandskänsla igår (fast havet var kallt, typ 15 grader men Marcus den token skulle prompt bada och har han bestämt sig för något så är det det som gäller). Det var en väldigt bra kväll och nu har jag tankat energi för en fullsmockad helg! Jag jobbar fredagkväll, lördagdag och söndagkväll. Efter jobbet imorgon ska jag cykla hem, ta en kall dusch för att sedan cykla vidare till en kompis födelsedagsfest! Kommer bli kul! Vi ska leka lekar och grilla! Det ska vara 30 grader och tropiska nätter hela helgen så måste påminna mig själv om att dricka mycket vatten, överförbruka resorb och göra allt långsamt. Annars kommer jag att smälta bort! Nu ska jag ut i solen en timme! Vi hörs när vi hörs helt enkelt! Njut av sommaren Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0