snow

Tokig i blommor



Kan ni gissa vad jag har ätit ikväll?
Grillade hamburgare såklart! Det är den maträtt som går mest i repris här hemma nu förtiden tror jag! Efter att jag skickade iväg det förra blogginlägget har jag varit en sväng hos mormor och morfar. Att inte hinna/prioritera att hälsa på dem när hösten och terminen är i full gång är nog det jag får mest dåligt samvete över. Tänker på allt med Cindy. Att jag borde gett henne mer tid och så kommer jag antaglien känna med alla gamla också. Att man vill så gärna men sen kommer saker emellan. Jag får passa på nu när jag är ledig! Så det är precis vad jag gjorde idag. Följde med mamma och pappa. Vi gjorde sånt som man ska göra hos en mormor och en morfar. Fikade på kakor och drack hemmagjord saft. Hade kunnat skriva ett långt inlägg om min mormor och morfar. Om hur fantastiska de är men den här bloggen handlar om mig och jag vill inte utelämna någon annan. Här kommer i alla fall en bild på mormors fina blomma. Hon älskar blommor. En gång räknade jag att hon hade 42 blomkrukor i uterummet, haha. Fina mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0