snow

Våra fotostunder



Tänkte vi skulle ha lite fler bilder på mig och Ebba.
Så HÄR kommer dom! Det har blivit många genom åren (hörs som vi är 60. Minst. När jag skriver så). Det är roligt att gå tillbaka och kolla på bilder som vi tog innan vi köpte vars en systemkamera. Vi tyckte det var jättekul men kunde varken något om ljussättning eller ja, det är väl det som är skillnaden. Det har vi ett litet bättre hum om idag. Ingen av oss har tagit fotograferingen till någon seriös nivå men vi båda har intresset och tycker det är roligt att experimentera och ta fina bilder. Roligast är det när vi åker iväg, tar med olika ombyten (för den uppmärksamma har Ebba hunnit byta om medan bilderna ovan togs) och leker loss med kamerorna! Här har vi tryckt ner kameran mellan två grenar. Jag har önskat i flera år att Ebba ska fota mig och Marcus (helst efter en resa så vi är bruna) och det här året ska jag inte bara prata om det utan faktiskt ta tag i det. Bilder kan man aldrig få för många av! Så efter Mallorca (fyra veckor kvar!!!) ska jag planera in en eftermiddag med Ebbis och Marcus! Ni får hålla till godo med dessa så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0