snow

Äntligen sommar!



Lyssnar på Rysslands bidrag på hög volym!
Den låten är så himla bra - en mäktig powerballad! Något annat som var himla bra är gårdagen! Sommarens första dag, kan man kalla det! 17 grader, sol och grillkväll med Matilda och Adam. Jag och Matilda stod för matlagningen. Vi grillade kött, majskolvar, paprika och champinjoner. Till detta hade vi pasta och sallad och min favorit (alla dagar i veckan) tzatziki och tapenade med pain riche! Tror aldrig jag kommer tröttna på det. Vi drack rosévin och skålade in sommarlovet (för oss studerande). Medan jag och Marcus väntade på tåget gick vi till Norra hamnen för att se solen gå ner i havet och njuta av ett vindstilla Helsingborg. Men den bilden får ni kika in på Instagram för att se (måste göra lite reklam för mig, @hoppandehatten). Nu ska jag till doktorn och sen kanske jag cyklar till stan för att se dagens studenter springa ut! Önskar er alla en härlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0