snow

Beställt sol



Jag blev så glad igår när jag såg detta.
 Mirakel kan ske, Gud hör bön och ja, det går uppenbarligen att beställa sol! Nu hoppas jag bara att det håller sig så här, jag vill inte sitta under en handduk på semestern och se tunga regnmoln komma mot oss. När vi var på Gran Canaria i januari för några år sedan hade vi två soltimmar per dag, sen kom molnen och täckte himmeln. Det är ju lågsäsong på Kanarieöarna vid den tiden så molnigt väder innebär KALLT! Just nu ser jag mest fram emot att läsa böcker under parasollet (skydd mot solen, inte för regnet, haha), bada i havet, gå barbent och härliga middagar på kvällarna. Har ju min spagetti-och-köttfärssås-middag på näthinnan. Den kommer bli fin den. Men innan dess: en sista skoldag. Sitter på tåget i denna sekund och undrar om jag kommer kunna posta detta blogginlägg. Uppkopplingen är ju så di sådär. Hoppas det går! Glad onsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0