snow

Cindy ❤️



Kära vänner. Jag fick ett sorgligt samtal hemifrån idag. Ett samtal som vände allt upp och ner. Cindy har dött. Jag finner inga ord. Bara gråter och gråter. Vill bara hem och krama om familjen. Ville säga hejdå på riktigt till henne. Tänker på all glädje hon gett oss. All kärlek hon spred. Hon var alltid till sådan tröst. Hon fanns alltid där. Tänker på att jag aldrig kommer få se henne igen. Aldrig höra henne snarka. Aldrig se hennes öron fladdra i vinden när hon springer på stranden eller i skogen. Det kommer inte finnas någon Cindy som möter mig i dörren när jag kommer hem. Fan. Helvete. Jag saknar henne så. Får skriva mer sen. Ta hand om er! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, vad tråkigt att höra! Jag är ledsen för er skull! <3

Svar: Tack, ja det är hemskt! Kram ❤️
Annie

2015-06-14 @ 19:31:18
Postat av: Anonym

/ Maja

2015-06-14 @ 19:31:36
Postat av: Malin

Näää, Annie! Åhh vad tråkigt att höra :( Kan förstå att det är som att förlora en familjemedlem. Ledsen med er!

2015-06-17 @ 15:55:49
URL: http://www.livetsomvaxthus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0