snow

Det börjar på i..



...och slutar på ittala! Ja, det är exakt där jag har befunnit mig i eftermiddag. Det gillar jag, som ni säkert vet! Jag fyndade bland annat ett par tekoppar med tillhörande fat - vita och klassiska! Resten av dagen har jag bara slappat. Känner mig så trött trots att jag knappt gjort något. Konstigt det där men så blir det ofta när man är ledig. Det är precis som att det är först då man tillåter sig själv att varva ner och känna efter. Jag tänkte bjussa på fler bilder från resan men då jag sitter vid fel dator får det vänta. Istället får ni några överredigerade foton från förmiddagens promenad. Jag lyssnade på Fredagspodden och gick till Marcus för att hämta hem min cykel som var parkerad där sen midsommar. Nu ska jag hjälpa till med maten. Det var länge sen i och med att jag varit i Grekland. Pangasius (vit fisk) med serranoskinka, soltorkade tomater, pesto och pasta står på menyn! Önskar er alla en härlig söndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0