snow

Fånga dagen



Något som jag älskar med sommaren är att allt blir mycket finare.
Trädens gröna färg är underskattad! Något annat jag älskar är att gå ner till Råbocka camping och känna av semesterkänslan som infinner sig så fort man kommer dit. Alla är glada, pysslar i sina husvagnar, gör upp små trädgårdar (vissa bygger ju till och med trädäck/altan, kan tyckas lite överdrivet), det grillas och tjoas och barn springer omkring. Jag vet inte om jag själv hade varit så imponerad av det här med campingliv men att se det på avstånd är väldigt härligt!


Något annat jag gillar på sommaren är att gå till stranden, låtsas att det är varmt i vattnet och insupa havsluften. Det är något speciellt med den. Så frisk på något sätt. Vet inte riktigt vad jag vill få ut av detta inlägg mer än att visa några bilder jag tog häromdagen. Vill försöker stoppa in härligheten med sommaren i en burk och ta fram det lagom till att novemberkylan slår till. Visst hade det varit ovärderligt? Den här veckan sägs bli SOL och upp till 30 grader. Ska försöka ta till vara på varje ledig minut och göra massa somriga saker. Som jag nämnt tidigare är det lätt hänt att man ska ta till vara så mycket på vädret och allt det för med sig att man nästan glömmer bort att njuta. Det gäller att hitta en balans i det här med att fånga dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0