snow

Gult korsar blått


Glömde ju helt bort att nämna att det är Sveriges nationaldag idag! Inte för att jag inte tror att ni kommer få reda på det på annat sätt eller själva kommer på det. Men ändå. Hade en passande bild (som visst var lite suddig, ni står ut med det va?) att dela med mig av och tänkte då ta tillfället i akt. Nu har jag så gott som packat klart. Jag kollade den danska väderleksrapporten och fick hopp. Hopp om en och annan soltimme trots allt. Men vågar inte tro för mycket. Nu ska jag äta grillat. Sen väntar en kväll i Helsingborg. Jag och Marcus ska till ett par kompis för att se Champions League (har försökt stava det femtioelva gånger nu men får inte till det, fick googla) och ja, jag är där mer för sällskapets skull än för fotbollen. Men det kan väl vem som helst räkna ut? Önskar er en härlig nationaldag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0