snow

Klippt gräset & sånt



Hej kära Bloggis!
Sen sist vi hördes har jag klippt gräset för första gången i mitt liv. Det var rätt kul, om ni vill ha en rapport om saken. Jag har även hunnit med att jobba ett 13-timmarspass på äldreboendet. På morgonen var jag förstärkning på en avdelning för att senare sitta vak under kvällen och en bit in på natten. Det har jag aldrig gjort tidigare men tyckte var okej. En väldigt speciell känsla och uppgift, så länge personen i fråga inte verkar lida tycker jag att det går bra. Idag har jag varit ledig hela dagen, det har varit skönt. Solen har lyst dagen lång, det gillas!! Känner att orden inte riktigt kommer fram idag, nu när jag skriver. Har ont i huvudet, är trött i kroppen men är på bra humör. Ska ut och gå en runda när tacosen har smällt. Hoppas få lite energi och att huvudvärken släpper. Så. Det blev kanske ett osammanhängande inlägg men så fick det bli idag. Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0