snow

Lördag


Hej kära Bloggis!
Det blev en trevlig fotbollskväll igår. Hela gänget tippade på vilket lag som skulle ta hem segern och dra mig baklänges men HÄR har ni vinnaren! Jag gissade 1-3 till Barcelona och mycket riktigt så hade magkänslan rätt (vet att det är fult att vara mallig men svårt att låta bli). Efter fotbollsmatchen tog vi sista tåget och idag har vi mest slappat här hemma. Vi har ätit grillade hamburgare till lunch ute på altanen (hej sommatecken!!) och jag har packat det sista (har inte jag sagt det typ tre gånger nu? Och ännu är jag inte helt klar, haha). Varken regnrocken eller paraplyet fick följa med. Jag vill inte tro på sånt trams! Nu är jag redo för Grekland! Jag har inte tidsinställt några inlägg då jag själv tycker det är så tråkigt att läsa bloggar som bara förbereder och planerar inlägg för att det inte ska bli tomt på bloggen. Bättre att det är glesare men "riktiga uppdateringar". Hoppas att uppkopplingen är bra men av erfarenhet får man ta det där med "internet på hotellet" med en nypa salt! Om inget annat finner ni säkert bilder på Instagram. Nu säger jag hej på ett tag - ha en skön vecka! HÄR KOMMER JAG PARGA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0