snow

Mellan himmel och jord


Också var det tisdag och dagarna springer iväg. Fast jag vill nästan tro att det är onsdag för ikväll ska jag hem till Marcus. Vi ska se U21-finalen mellan Sverige och Portugal. Jag är varken särskilt insatt eller intresserad av fotboll och fick först i lördags reda på att det var EM men tycker finaler är roligt att följa. Eller ganska roligt att följa, är en mer rättvis bild av det hela. För övrigt skiner solen så himla härligt! Jag har haft tur då solen har tittat fram lagom till att jag avslutat dagens arbetspass både idag och igår. Har passat på att sola en stund för att sedan gå en långpromenad längst havet. Vill inte gå i skogen. Det påminner för mycket om Cindy. Lyckan som fanns i hennes ögon när hon fick springa lös är fortfarande på näthinnan. Jag kan inte beskriva sorgen bättre än att det känns som ett hål i bröstkorgen. Vill bara ha henne tillbaka. Här hos oss, där hon hör hemma. Men försöker tänka på all den glädje hon gav oss istället för saknaden jag känner av att hon är i himlen. Vår fina hund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0