snow

Poddar & sånt



Hallå Bloggis!
Känns så konstigt att jag inte behöver ha dåligt samvete för att jag inte pluggar. Känns konstigt att jag inte behöver plugga. Känns ännu mer konstigt att det ska vara så här nu. Länge. Är så glad för det! Idag har jag tagit dagen som den kommer. Jag startade morgonen med att tvätta, damma och dammsuga. Nu är här fint till helgen. Har även bokat en tid till vårdcentralen för att spola öronen. Sedan åt jag rester i form av fisksoppa och vattenmelon. Har lyssnat på musik, gjort Spotify-listor tillgängliga online och hittat nya podcaster (skrev jag inte att jag skulle göra det häromdagen?). Har ni någon på förslag? Drömde föresten för några veckor sen att jag varken hade musik, böcker, tidningar, kamera eller hörlurar med på resan. Det var hemskt, haha. Jag var så uttråkad efter ett tag. Nu ska jag ut med Cindy i solen (hon mår bra igen!!) och sen vidare till Matilda. Vi ska grilla ikväll och fira in ledigheten! Glad torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0