snow

Regn + semester = falskt


God dag Bloggis!
Hoppas ni vaknat på bästa humör! Jag lyssnar på sommarlåtar och blir på så bra humör av det. Vet inte riktigt vad jag ska skriva eller i vilken ordning så räkna med att det här inlägget blir lite rörigt. Orkar nämligen inte bry mig. Vi börjar med gårdagen - som var så himla fin!! Det var helt fantastiskt väder. STRÅLANDE sol! Jag älskar det! Jag startade morgonen med att få världens renaste öron. Nu hör jag bra igen och behöver inte noja mig över eventuella risker under resan. Som typ att flyga och få lock eller doppa huvudet i havet. Sedan fortsatte dagen med studentfirande här i stan. Jag hängde med Ebba och hennes kompisar. Vi såg utspringet, när det tjoades på stan och sedan gick vi hem till Ebba för att sitta på första parkett när flaken körde förbi. Jag vill också ta studenten igen!! Kan verkligen inte förstå att det var tre år sedan sist. Tänk att det har gått lika lång tid efter som gymnasietiden var, sjukt! Hjälp, tiden springer iväg! Idag har jag packat och kollat vädret om vart annat. Fast det sistnämnda skulle jag inte gjort. Regnrocken och gummistövlarna får vara prio ett om man ska tro vädergudarna rätt. AHHHH!!! Nu ska jag fortsätta med sydvest och paraply, haha - hatar regn på solsemester. Jaja, det finns inget att göra åt saken. Det viktgaste är att alla är friska, säger förnuftet inom mig. Måste återgå till regnbyxorna och anoraken. Hej!  

Sista bilden är från Ving.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0