snow

Sommarträning


Jag räknade ut att jag inte har tränat ordentligt sen början på maj. Eller var det ännu längre sen? När jag klev in på Friskis idag kände jag knappt igen mig. Nya golv. Ny del på gymmet. Nya maskiner. Nya draperier i duscharna till och med, bara en sån sak. Tog det lugnt för har känningar i halsen (släpper ju aldrig så nu skiter jag i det) men svettades ändå som jag-vet-inte-vad. Ser fram emot en sommar med mycket träning. Vill få en balans och hitta tillbaka till rutinerna. Vill göra tabata på stranden, springa kortare sträckor på elljusspåret, träna intervaller, gå långa promenader i skogen och träna på utomhusgymmet. Nu ska jag ladda om - dricka massa vatten, duscha håret och trotsa vädret med att köra klänning och bara ben ikväll. Jag vill att det ska vara sommar så jag skiter i att juni envisas med 14 grader och mulet. Nästa vecka sägs den äntligen komma! Jag har dock tagit på mig massa jobb men tänker positivt - lediga stunder = njuta av solen! Ikväll ska jag hem till Anna. Jag har köpt hem jordgubbar och lime så planerar att göra drinkar, bland annat Strawberry daiquiri. Glad lördag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0