snow

Tack Grekland för den här gången!


Tänkte jag skulle göra ett sista inlägg om Parga.
Det känns som jag var där igår men samtidigt som att jag varit hemma i en evighet. Nästan som att allt bara var en dröm och inget jag upplevt på riktigt. Förstår ni hur jag menar? Konstig känsla! Hur som helst så bestod våra dagar av äkta semester. Vad innebär det då? Jo, man pratar och gör sånt som inte riktigt får ta plats på hemmaplan. Sånt som hör semestern till. Som man inte hinner med, inte är av relevans eller som man bortprioriterar. Som att läsa Solo och Veckorevyn och lyssna på poddar (älskar det - så avkopplande och härligt - fast det vet ni väl vid det här laget att jag tycker). Som att diskutera restauranger, menyer, solskyddsfaktor, hur mycket vatten somliga drack eller snarare inte drack, räkna myggbett och trycka av extra många bilder. Vi spelade kortspel (ett som var nytt för mig, tror det hette "Gömma dam" och klassikern Uno). När vi började längta efter att spela patiens och förvånas över hur starka myror är kände väl vi alla att det var dags att åka hem, haha. Tack tjejer för en toppenvecka! Parga och Grekland visade sig från sin bästa sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0