snow

22 den 29:e


Hej Bloggis! Har ni en bra födelsedag, tänkte jag fråga. Men så kom jag på att för många är detta en helt vanlig söndag! En ganska grå och regnig sådan! Förra året sken solen och jag firade födelsedag med 17 grader! Tänkte för en stund att den dagen var så fin just för att det var min dag. Men sen kom jag på att så var nog inte fallet ändå! Idag vaknade jag upp med lite huvudvärk efter en sen natt i Helsingborg. Vi var hos Marcus klasskompis, som hade bjudit in till fest! Det blev en sån där riktigt rolig kväll! Är så tacksam för det! Idag har jag däremot varit lite trött och inte så där sprudlandes glad som man ska vara på sin födelsedag! Men det ska det bli ändring på nu! Ska sudda bort min sura min genom att gå en promenad och ha en härlig kväll med familjen och Mästarnas Mästare! Hoppas ni har en bra födelsedag allihop!  

Kommentarer
Postat av: Maja

Grymt härlig bild på fina dig! Du är en underbar vän sweetie! Grattis igen och hoppas att du har haft en toppendag! :D :*

Svar: Tack, vad gullig du är! Det blev en bra dag! :)
Annie

2015-03-29 @ 22:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0