snow

Allergi & solskenshumör!



Hej tisdag eller lördag eller vilken dag det nu må vara!
Jag kunde inte somna igår kväll. Dels kliade ögonen och näsan sönder på grund av all pollen men mest för att jag var så uppspelt över att ha en ledig dag framför mig. Jag var alldeles sprallig och klarvaken långt in på natten, haha! Tänk att man kan se fram emot att fixa och dona, haha. Idag kommer nämligen mamma och pappa hem efter en vecka på Teneriffa så mina planer är att städa och laga god mat! Jag har tänkt mig kycklingsallad med soltorkade tomater, oliver och vitlöksklyftor! Vad tror ni om det? Finns det något godare än saftig kyckling och pasta med pesto? Min favorit alla dagar i veckan, det vinner till och med över tacos! Och då är det banne mig gott! Kycklingen ligger på tining och jag tänkte strax cykla till affären och komplettera med några varor! Sen ska jag gymma, proppa mig med allergidroppar, spray och tabletter och lyssna på superhög musik! Solen strålar och jag har, så här dagen efter tentan, fått livet tillbaka!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0