snow

Äntligen helg



Det är söndag, klockan är halv tre och jag tänkte ta helg!
Det känns helt fantastiskt att få en ledig eftermiddag och inte tänka ett jäkla skvatt på teatermetaforer och sånt trams! Igår kväll träffade jag som sagt några tjejer i klassen och vi såg Måns gå direkt till final. Väldigt trevligt och skönt att umgås utan att snacka om skola (nåja - lite reflektionssnack blev det men det var det lilla). Vi hade knytis och åt alltifrån chips, till plommon och chokladpudding! Efter att ha sett alla låtar undrar, ett Melodifestival-fan som jag är, vem ni hoppas vinner? Jag gillade inte Eric Saades låt alls innan. Men nu tycker jag om den bara mer och mer desto mer jag lyssnar på den. Nu finns ju alla tillgängliga på Spotify! Sen gillar jag Jon Henrik också. Tycker det hade varit coolt att representera Sverige med en jojk! Nu ska jag göra sånt som jag gillar - träna, ha Sting på högsta volym och ikväll ska jag träffa Marcus! Vi har inte sett sen i onsdags. Fy böveln vad länge sen! TREVLIG HELG!

Lånade bilden av Tilda, hoppas hon inte tror att jag är en tjuv eller så om hon får reda på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0