snow

Grisar & felgissningar

Hej, HALLÅ denna soliga torsdag! Jag tycker att man riktigt känner nu att vi går mot ljusare tider! Det är ljust när jag cyklar till skolan och sen blir det inte mörkt förrän efter sextiden! Hipp hurra för det! Om några veckor ställer vi ju dessutom fram klockan och då blir det mycket mer påtagligt! Snart är det VÅR och om ett långt "snart" är det faktiskt sommar också! Det ser jag fram emot! Vad händer annars idag? Jag sitter här och försöker beta av alla psykologiska perspektiv, Cindy är mitt härliga sällskap som mest ligger på soffan eller i min säng och snarkar HÖGT. Ni som har mig på Snapshat får minst en video i veckan där man kan tro att vi har en gris i huset. (På tal om grisar - vet ni vad jag såg när jag var utanför en djuraffär häromdagen? Ja, antagligen. EN GRIS. Jag trodde först jag såg i syne. En gris. I ett koppel. På väg in på Arkens Zoo). Har ätit lax till lunch och tänkte, när maten har smällt, dra mig ut i solen för att springa en runda. Jag tog mig fram igår även om det kändes ovant och andfått. Läste på Instagram under hashtagen "Göteborgsvarvet" (som man absolut inte borde göra) att många nu är inne på slutspurten. Jag som just har börjat, haha.

En hund med huggtänder

Till något helt annat. Som ni kanske vet så gillar jag att tippa på vem som ska vinna diverse teveprogram. Igår gick alla mina drömmar i kras då både Filip åkte ur Mästerkocken och Jonas från Biggest Loser. Hör själv, samtidigt som jag skriver detta, att det här säkert är sjukt ointressant läsning. Så ska inte fortsätta rabbla om det. Något mer trevligt att säga? Jag googlar resor som en tok, det går inte så bra med mitt nyårslöfte (att dricka mer vatten) och jag ska laga soppa ikväll. Men det viktigaste av allt jag har att säga är - GLAD TORSDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0