snow

Helg å grekisk ö


Vilken skön helg det har varit! Igår hade vi 14 grader och sol! Jag och Marcus lutade oss mot husväggen, badade i solsken hela eftermiddagen och åt lunch på altanen! Sånt blir jag så innerligt glad av och kan leva på länge! Om vi backar bandet ytterligare och landar på lördagkväll så blev det en spontan spelkväll. Eller det kallas för "spelkväll" i alla fall. Målet med kvällen är att vi ska spela spel men det är lätt hänt att timmarna pratas bort istället. Jag testade Hannah och Amandas vita vin som stått på kylning länge! Det var riktigt gott! Också googlade vi resor! Vet inte riktigt hur det blir än men en grekisk ö eller motsvarande hade varit underbart. Dopp i salta hav, nya platser att upptäcka och sen avsluta den ljumma kvällen på terrassen ovan hade jag definitivt inte tackat nej till! Den här bilden är SÅ magisk och innefattar allt en semester ska ha. Ge mig sommar å sol (eller guld och gröna skogar som Hasse Andersson skulle ha sjungit!)

Bilden är lånad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0