snow

Inte bara födelsedag



Alltså jag har tänkt på det här med datumet för min födelsedag.
Att det är så mycket just dagarna där omkring. Det har slumpat sig så. För det första är det Earth Hour. Jag har läst någonstans att det inte är så bra att släcka ner. Det tar mer kraft att släcka ner alla lampor, för att timmen senare tända dem igen än att låta det vara tänt. Kan det stämma? Sen har vi det här med påsken, som ofta infaller runt min födelsedag. Jag brukar få äran att fylla år på långfredagen, även om jag föredrar att min dag prickas in på påskafton. Sen är det alltid högskoleprovet och Friskis årsmöte som slår in, haha. Fast det är väl bara i Ängelholm det gäller, antar jag. Som om inte detta vore nog övergår vintertid till sommartid just på min dag i år! Ja, jag säger väl då det! Det är en världslig sak att fylla år den 29 mars! Nu är det fisksoppslagning och boka-resa-till-sommaren-kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0