snow

Mellan tentaångest & konditionsträning


Hello darlings!
Hoppas ni mår förträffligt bra idag! Jag har suttit ner på den här stolen konstant typ sedan två dygn tillbaka. Känns det som. Givetvis är inte det helt sant, tack och lov! Jag försöker lugna mig själv och inte ta detta på så jävla stort allvar. Kommer ihåg i vintras, när jag var så harmonisk och tänkte jag ska verkligen inte stressa upp mig under vårterminen och vad finns det föresten att stressa upp sig över? Jo TJENA - det finns mycket! Tänkte också efter att ha klarat den första delkursen, som var väldigt intensiv, att nu kan jag allt som krävs för att bli socionom. Vad ska resten av utbildningen innehålla egentligen? Här är man inte så ödmjuk till kunskap inte, haha. Hur som helst så ska jag bege mig ut nu på min första joggingtur sen typ oktober. Känns faktiskt inte så hemskt som det kanske låter. Skrev precis till Maja, vi pratar av oss om alla känslor (de är många!) som bubblar upp inför Göteborgsvarvet, att träning är som en vårdande behandling när man är stressad. Låter jag smart? Det är jag också, jag kan ju som sagt allt som behövs redan. Nej, men helt seriöst - jag önskar att jag var mer kunskapstörstig (heter det så?) än vad jag är. Jag har ambitionen och drivet men inte suget för att lära. Nu blev det så där djupt igen. Hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0