snow

Planering är A och O



Hej å glad fredag på er! Nu har jag pluggat två veckor i rad - utan paus - och det börjar kännas! Imorgon ska jag fortsätta beta av och sammafatta de olika perspektiven, men bara i några timmar. Och på söndag ska jag vara helt ledig minsann! Så idag har jag fredagsfeeling och det är helt underbart, kan jag meddela! Tycker det är viktigt att planera sin pluggtid för på så sätt blir den mer effektiv och pluggar man ordentligt de dagar som är avsatta för det så kan man verkligen njuta av sin ledighet och över det man presterat sen! Lite så är det med träning också. I söndags la jag upp träningen för veckan och sen kör jag på det. Lätt hänt att man ruckar på något träningstillfälle (hade bestämt mig för att springa milen igår men det kändes lite väl långt, om man säger så, haha) men följer man det som är sagt så blir man så glad och nöjd i slutändan! Och det är precis vad jag är idag. Två springturer och två gympass har jag hunnit med i veckan! För att de kommande löprunderna inte ska bli dödligt jobbiga är min plan att köra mycket intervaller på gymmet. Nu: Let's Dance och Bjärechips! Trevlig helg Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0