snow

#rockasockorna


Idag är det ingen bra dag. Så vill ni ha ett fredagspeppsinlägg får ni gå in på någon annan blogg. Jag startade dagen med att göra en skrivuppgift. Blev dock inte helt nöjd så kan inte bocka av den från att-göra-listan. Sen har jag insett att det inte blir någon ledig helg och det är väl där arga-Annie kommer in. Jag har en reflektionsuppgift som ska vara klar tisdagkväll och i den ingår det att läsa två texter, varav en är på engelska. Den har jag suttit med hela förmiddagen. Och jag förstår inte ett skvatt! Det är så frustrerande att läsa en text men man stakar sig hela tiden på ord och kommer ingen vart. Förstår inte vad jag läser förutom de enklaste orden. ÅHDGDFJ! Sen har jag en förkylning på G eller så är det bara allergin som är exakta aggressiv. Så. Nu ska jag sluta tänka på skolan, ha fredagkväll och en hel lördag ledig för att sedan ha ny energi på söndag! Ett, två, tre! Dagens strumpor får inte glömmas föresten. Det är av en viktig anledning - att uppmärksamma down syndrome. Nu: andas, allergidroppar och tänka positiva tankar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0