snow

Svala byxor & fredagsglad!


Det blev inte så mycket shopping för min del igår. När man väl har pengar och är på jakt efter något så hittar man ingenting! Om man däremot har det lite knapert, men ändå är så dum i huvudet att man går på stan, så känns allt lockande och snyggt! Just nu är jag ute efter liknande byxor som ovan (från Maison and Scotch). De ska vara svala och sköna, slappa men ändå inte för vida. Också helst i en alldeles underbar färg och mönster! Men antingen är de just för vida eller i ett konstigt material. För det där med material, det har jag blivit så noga med på sista tiden. Vill ha bomull och inte viskos och polyester. En bomullströja håller sig snygg många fler tvättar och är dessutom mycket skönare! Ni vet den där klänningen som jag fick hem för ett tag sen, den var i 100% polyester och man kunde riktigt känna hur den kommer klibba på kroppen i sommar. BLÄ! Nu ska jag till skolan, diskutera reflektionsuppgiften och sen kära Bloggis, sen är det HELG! En riktig helg utan psykologi, utan arbeten som ska skrivas, utan någonting som har med skolan att göra. Hur det känns? HELT FANTASTISKT! Ikväll ska jag ha en lugn hemmakväll med Let's Dance, imorgon ska jag springa intervaller, kolla på sköna-svala-mönstrade-byxor, fira en 21-åring och på söndag är det min dag! Jag ska laga god mat (grillat, tzatziki och sallad med fetaost - mmmm, haha) och beställa den där resan till Mallorca! Nu säger jag: GLAD FREDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0