snow

Tapas & förskola



Det har blivit mycket tapas nu på sistone!
Men inget mig emot. Finns det något godare? Jag och Ana Maria mötte upp MatildaIca och sedan handlade vi allt gott vi kunde komma på. Vi komponerade en snabb inköpslista och fick med oss hem alltifrån fylld pasta till grillad kyckling! Sedan åkte vi hem till Matilda och lagade, om man nu kan laga tapas, innan vi plockade och åt oss proppmätta hela kvällen lång! En mycket trevlig middag mitt i veckan! Idag for jag upp som en raket när förskolan ringde och väckte mig i morse. Sen var det full fart som gällde fram till halv fem. Det har varit den finaste av alla vårdagar - vindstilla, tolv grader och solsken! Jag kan inte sluta tjata om det här vädret! Det gör verkligen SÅ mycket! Jag vikarierade på småbarnsavdelningen och har hängt med söta ettåringar hela dagen. Det är så gulliga att jag smäller av! Nu: pausa och återgå till pluggvärlden imorgon. Men sen: HELG! Alltså, hur skönt är det inte med helg? Det har jag haft på tok för lite av den senaste tiden. Men det vet ni ju redan. Puss å hej torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0