snow

Tidningar å Värvet



Känner att jag har förlorad bloggtid att ta igen!
Kom precis in från lite altan-häng. Jag, några tidningar och Värvet skulle ha en trevlig timme med solen i ansiktet, bra läsning och härliga intervjuer i öronen. Men det slutade i att jag fick gå in eftersom det blåser (blåst = extra mycket pollen) och ögonen kliar att jag blir alldeles blå undertill. Nu sitter jag här och nyser och snyter mig om vartannat. Hur som helst så kom det två nya tidningar i brevlådan! Jag har en hel hög som ligger och väntar nu då andra texter har fått prioriteras de senaste veckorna. En annan sak som kommer med intensivt pluggande är att det finns pengar kvar av de senaste CSN-bidraget! Det finns inget ont som inte för något gott med sig. Nu: tabata i en pollenisolerad lokal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0