snow

YES!!



Det blev ingen boka-resa-kväll igår.
Chartern hade gått upp i pris och, ännu en gång den här veckan, visade sig arga-Annie ! Åh! Men semester ska det bli, oavsett! Idag har jag varit en snabb vända i skolan. Vi skulle bara dit för att få vårt resultat på tentan. Jag tycka att det är så orättvist, att ge beskedet så här inför varandra. Dels för att det är synd om de som inte klarar den och dels för dem som pendlar långt. Vi har några som åker från Göteborg och som alltså får ägna större delen av dagen på tåget istället för att få det smidigt via mail. Men hur många invändningar jag än har idag så kan jag inte vara något annat än så innerligt glad. Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att det här skulle gå vägen men JAG KLARADE TENTAN! Åh! Jag vet att jag tvivlar på mig själv inför varje tenta men den här var verkligenoerhört svår! Jag vill hoppa och studsa, skrika rakt ut!!!! Ska fira med att gå på stan och handla födelsedagspresenter för att senare åka till Anna på tjejmiddag!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha åhh vilken härlig och passande bild! Grattis igen!! :D

Svar: Tack snälla du :)
Annie

2015-03-26 @ 23:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0