snow

Älskade vetenskapsteori..


... jag är inte intresserad av dig, jag vill inte ha mer med dig att göra och det jag försöker säga är.. att jag vill skiljas!
Jag har suttit exakt precis hela dagen med mitt arbete. Jag tycker det här med vetenskapsteorier är så krångligt (och tråkigt) att det har tagit mig många timmar att bara få ihop en sida datorskriven text. Segare än segast! Halv fem stängde jag ihop böckerna (eller ja, datorn) och begav mig till Ica istället. Kan inte fatta att en runda i mataffären kan kännas så upplyftande och lockande! Men tur är väl det - att man kan glädjas åt det lilla! När jag kom hem bytte jag om till träningskläder, tog joggingskorna i högsta hugg, cyklade till Friskis och körde ett kort men intensivt pass på en halvtimme. Nu har en hamburgare landat i min mage och jag tänkte slötitta på teve innan jag laddar mina batterier för att orka med lite till av det där postmoderna tänkandet! Se så, bara en vecka kvar Annie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0