snow

Bara lite till

Jag längtar till detta...

Vill ni läsa ett hejdundrans glatt inlägg?
 Vill ni absolut inte lyssna på en massa gnäll? Då säger jag: spring här ifrån snabbare än snabbt! Tänkte nämligen inte blogga idag. Av just den anledningen, att jag inte vill sprida massa negativ energi. Men sen kom jag på att det är rätt skönt att skriva. Vågar inte slappna av för vill inte bli sjuk. Det är dock ingen risk, att jag ska slappna av menar jag, för den här väntan inför tentaresultatet tar KOL på mig! Jag har även påbörjat det sista arbetet och försöker just nu ta mig igenom 75 sidor i boken Vetenskap, kunskap och praxis. Jag har kommit till kapitlet som handlar om hermeneutik och även om texten är på svenska så känns det som jag läser allt på mandarin. Jag blir TOKIG! Ge mig det efterlängtade sommarlovet NU! Även om det bara är lite mer än två veckor dit så känns det som en evighet. Stå ut Annie, stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0