snow

En halvmara



Jaha du Bloggis!
Nu börjar det dra ihop sig inför morgondagen! Om ni är nyfikna på mitt hälsotillstånd kan jag meddela att jag har känningar i halsen men försöker inte tänka på det. Ändå klingar orden "träning vid halsont kan påverka hjärtat". Men håller det sig så här tror jag inte att det är någon fara! Det är mycket anspänningar just nu, även om en av dem försvann för tillfället. Jag uppdaterade mailen femtioelva gånger igår då jag hade förväntat mig att tentaresultatet skulle komma, eftersom vi har rätt till att få två veckor på oss att plugga till omtenta. Vi fick dock veta idag att resultatet inte komma ges ut förrän nästa fredag, surt! Men en sak i sänder. Morgondagen. Jag kommer tänka som förra året - slå bort alla tankar om två mil och istället dela in loppet i fyra femkilometerssträckor. Jag ska försöka att njuta, sänka kraven och ta mig runt! Mobilen är laddad, spellistan klar, träningskläderna tvättade, pastasalladen förberedd, keps och scarfs nerpackade och det viktigaste av allt - skorna är insprungna! Göteborgsvarvet - här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0