snow

En rapport om dagen



Hej igen! Tänkte vara en "duktig bloggare" idag och slänga iväg hela två inlägg!
Har väl egentligen inget revolutionerande att säga men kände helt enkelt för att skriva av mig lite. Var precis ute och gick. Lyssnade på en ny podd (Fröling och da Silva) och njuter av att det är så himla grönt ute! Uppskattar ljuset och naturen så mycket, kanske tjatar om det för vet inte hur ni upplever det men jag känner verkligen skillnad - mår så bra av det! Tänker ibland tillbaka på januari då det blir mörkt klockan fyra, träden är kala och det är slask och plask på gatorna. Gah! Må det vara långt dit! Nog om det. Idag har jag och Marcus ätit lunch på stan, letat efter en snygg skjorta till honom, utan resultat (varför ser prick på alla likadana ut?) och besökt en ny klädesbutik i Ängelholm. Så himla coolt byggd! Där spottade vi en kändis - Patrik Ekwall från TV4 (WOW)!  Resten av dagen har jag mest tagit det lugnt. När jag stod redo i dörren för en promenad började det stänka, för att sedan ösregna och hagla och strax därefter kom en blixt från en klar himmel och jag som hatar åska och blixtrar och alltid tror det värsta blev livrädd och fick avbryta den planerade promenaden. Ja, ni hör ju själva - en händelserik dag! Nu ska jag ladda för en kväll med Eurovision Song Contest. Måns tävlar inte förrän på torsdag så den här omgången är lite småseg men måste ändå titta en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0