snow

Hemmakväll



Fan, jag är så jävla trött på att vara på Icas parkering ska ni veta.
Ja, vad gör jag där kan man fråga sig. Och det ska jag tala om. Kommer ni ihåg häromdagen när jag berättade om hur jag minns saker? Att jag associerar olika böcker till olika platser? När jag har pluggat till den här tentan har jag var på Icas parkering och jag vill inte det mer nu. Jag orkar inte. Ska bara prata om tentan i två meningar (lovade ju att inte ösa massa tentaångest över er MEN sen är det här min blogg ju och behöver jag kräkas över något, ja då gör jag det. Se så. Två meningar). Jag känner mig totalt förvirrad. Jag har läst typ all litteratur och detta gör att jag tagit in för mycket information att jag inte ens kan grunderna. Så. Idag har solen lyst hela dagen, jag har gått en lång promenad och innan jag åt grillad hamburgare cyklade jag till godisaffären och handla för en hemmakväll med Let's Dance! Önskar er alla en riktigt härlig helg! PS: Jag såg min stalker Lars idag, det var länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0