snow

Laxpasta & massagekväll



Min blogg har blivit en matblogg!
Idag får ni bild på gårdagens middag som bestod av lax, pasta (majspasta är verkligen gul!) och sallad med oliver och fetaost! Jag brukar skoja om att när jag flyttar hemifrån kommer min lyxvara på matbordet att vara just fetaost! Det är ju så galet gott! Idag blir det grillat och klyftpotatis med sweetchillisås! Den här dagen har bjudit på makalöst härligt väder! Dessvärre har jag tillbringat prick på hela dagen innanför skolans väggar för att skriva ett grupparbete! Mindre roligt! Campus var nästan kusligt tomt, men rätt skönt också att slippa långa köer till micron, haha. Efter skolan däremot fikade jag och Matilda på glass i parken innan vi begav oss till världens bästa frisör Elina för klippning! Nu är jag hemma och vänder! Det vankas nämligen massagekväll hos Elina. Vi kom på denna brilijanta idé när vi var på SPA för några veckor sen - varför inte massera varandra? Jag ska leta fram min gamla massagebok som jag gjorde på gymnasiet! Den klassiska ryggmassagen går inte av för hackor! Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0