snow

Min tisdag



Hallå Bloggis!
Är trött i huvudet så här kommer alla tankar rakt upp och ner. Här öser regnet ner. Åt tomatsoppa nyss, gott! Tycker det är en perfekt kombination med rykande soppa och regn. Mysigt när regnet smattrar mot rutan, himlen blir alldeles svart MEN ingen åska och blixtrar. Annars har det varit så himla varmt - 16 grader - under dagen och nu känner man att sommaren är på G. Jag har vaknat upp med halsont men vill inte bli sjuk! En förkylning kommer aldrig lägligt! Idag har jag varit i skolan mellan 10 och 16. Vi har förberett redovisning, redovisat och kollat på redovisningar. En lång men chill dag. Resten av kvällen tänkte jag bara ta det lugnt men blev liten sugen på att städa garderoben, haha. Får bli det. Regn, musik, te och städmundering på! Hej å hå! Bara en dag till - sen är det kristihimmelsfärdsdag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0