snow

Ordning & onsdag


Varje gång jag städat garderoben kommer jag fram till samma saker.
Jag har för mycket kläder. Jag använder bara hälften. Jag har svårt att skänka/slänga (med den dumma anledningen att "de kan vara bra att ha till maskerad"). Jag funderar alltid på att göra mig av med samma plagg och trots detta får de ändå stanna. Men nu är den sorterad efter färger och i jämna högar! Det är frid i min själ! Nu ska jag sminka mig och göra mig redo för skolan. Vi börjar en ny delkurs idag - socialt arbete med internationella perspektiv. En föreläsare från Indien håller i sista passet, spännande! Sedan väntar grillkväll (om vädret tillåter) med Matilda och Ana Maria! Annars får vi tänka ut en plan B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0