snow

Plugghäst



Godkväll!
Ja, det blev en tvinga-mig-själv-att-plugga-dag, precis som jag misstänkte. Nu är jag hur som helst klar med två av tre delar. Den sista ska jag skriva ihop på två dagar är tanken. Det stycket som jag suttit med idag känner jag väl mig i och för sig inte klar med men som pappa uppmanade mig är det bättre att lämna in och få bedömt än att grubbla och må dåligt över det. Mina föräldrar är inte dem som behöver tjata på mig att jag borde plugga utan snarare påminna mig om att vara nöjd, lägga ifrån mig det för en stund och tänka på annat. Så det är precis vad jag gjort i eftermiddag. Snörade på mig joggingskorna (vet ni hur skitiga de blir efter Göteborgsvarvet? Galet! Det blir en ren sörja av alla pappersmuggar som fastnar på skorna och ser inte alls trevligt ut), sprang en runda på slingan och gjorde några magövningar i trädgården. Känner dock att fötterna och benen ömmar fortfarande så lyssnade på kroppen lite extra idag! Nu har jag precis målat naglarna hallonröda, ätit caesarsallad och tänkte ta kväll. Ska koka te och klia på mina myggbett! Snart är det sommar på riktigt hörru ni!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0