snow

Röd dag



God dag denna lediga torsdag!
Mår du bra Bloggis eller ska jag kalla dig för Väggen? Jag vaknade tidigt, strax efter sju och hade svårt att somna om. Började spela Ruzzle som jag var galet beroende av förr och det är lätt hänt att trilla dit igen! Igår kväll ställdes grillningen in på grund av regn men det gjorde inte så mycket för vi tänkte om och köpte hem för tapas istället! Vi blandade sangria och det var riktigt gott, sött och fruktigt! Idag ska jag plugga en timme, besöka Ängelholms nya utomhusgym och resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt! Så ser min röda dag ut! Hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Blir hungrig av att se den bilden, inte bra såhär på kvällskvisten... :) Bästa du, tack för mysig middag!

2015-05-14 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0