snow

Sista racet



Jag hade önskat att den här dagen gick i raketfart om det inte vore för att världens bästa kille precis landat efter en vecka i Turkiet!
Så himla gött! Jag hade också velat åka iväg, framför allt en dag som denna när regnet öser ner och vinden viner. Håller tummarna att det är stabilare om två veckor - när Göteborgsvarvet stundar! Så länge det inte blåser så tänker jag att man får vara nöjd. Regn och rusk är självklart inte heller kul men just motvind gör det extra jobbigt! Jag sprang 6 kilometer häromdagen. Men den gick trögt och jag blev ansträngd av minsta lilla. Men hur ska jag då klara två mil? Oh, hjälp! Men en sak i sänder, nu: Marcus-tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0