snow

Sönderstressar

Detta motiverar mig..

Åh. 
Blir så trött på mig själv för att jag är så stressad. Har ont över bröstkorgen. Dumma tentaångest. Jag vill bara att den ska vara över. Motivationen börjar tryta. Det är slutet på terminen och då brukar det vara så här. Jag orkar inte sammanfatta alla tusen sidor, föreläsningarnas powerpointar och anteckningar. Jag orkar inte vara duktig något mer. Och jag orkar definitivt inte tänka att jag kanske byter program i höst. MEN jag försöker hålla humöret och  motivationen uppe i en månad till. Sen ska jag ha SOMMARLOV. Idag har jag alltså pluggat fram till nu. Tänkte städa som en tok, springa en runda och ikväll ska jag träffa några i kusinskaran. Ska bli skönt att tänka på annat för en stund! GLAD LÖÖÖÖÖRDDAAAAGGGG (känner ni frustrationen? haha) på dig Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0