snow

Tillfälligt avbrott


Förlåt för tystnaden. Som jag nämnde häromdagen så brann min laddare upp (okej, exakt så var det kanske inte, men det låter coolare) och med en dator som inte går igång är det svårt att blogga. Tänkte dra helgen i sin korthet. I fredags var jag en sväng i skolan för att hämta ut tentan. Kom efter en timme eller två på plats på att jag hade kunnat hämta ut den på måndag egentligen. Jaja, fick träffa Matilda så det var värt det! Sen gick jag en sväng på stan, köpte silverschampoo - ska bli kul att testa! Blir det någon skillnad? Igår flängde jag runt över allt! Ikea, stan, Biltema (fråga mig inte varför) och Ica! På kvällen firades Marcus examen och senare åkte vi vidare till en klasskompis till honom i Helsingborg. När vi hoppade av bussen inatt spöregnade och haglade det, om vart annat! Är det verkligen juni imorgon? Nu ska jag yra omkring med dammvippan! Glad söndag Bloggis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0