snow

Valborgsmässoafton & en greklandsklänning


Det blev en väldigt trevlig valborgsmässoafton även om den inte riktigt blev som det var tänkt från början.
Tanken var att åka till Lund under dagen men då regnmolnen hotade himmeln ställdes det in. Istället åkte jag och Anna till Väla för att möta upp Matilda och gå en sväng i affärer. Efter detta åkte vi vidare till Helsingborg för att grilla hos en kompis och dricka vin. Ett mycket härligt firade. Vi satt ute hela kvällen med massa tända ljus och värmelampa på högsta effekt. Om vi sen ska koppla det här inlägget till bilden så ser ni vad som hände va? Drömmen blev sann! Klänningen jag visade här på bloggen igår blev min! Så. Himla. Fin. Om jag får säga det själv. Kan se det hela framför mig - en ljummen kväll i Grekland, klänningen på en brun kropp, lädersandaler och solblekt hår. Ja, ni ska få bildbevis på detta när det blir verklighet. Nu säger jag HEJ underbara maj! Min favoritmånad ALLA DAGAR I VECKAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0