snow

Efter en dag på Gekås


Jag känner mig nästan lite berusad.
Är snurrig av alla intryck på Ullared. Det är nämligen där jag spenderat (pengarna) dagen! Jag och ett par kompisar körde tidigt i morse. Vi tänkte: ingen löning, pension eller barnbidrag i sikte = mindre folk. Vi tänkte: en dag mitt i veckan = mindre folk. Men vi tänkte samtidigt: så kommer säkert fler att tänka! Och mycket riktigt - där var gott om människor, om man säger så! Men så länge man springer runt med sin lilla korg och låter vagnen stå så funkar det! Vi fyndade en hel del! Jag fyllde på det sedvanliga strumplagret med prickiga och randiga varianter, väskförrådet med en grå liten karamell och badrumsskåpet med diverse prylar - torrschampo, tandborstar och hårinpackning! Chokladhyllan fick också en påfyllning med Lindt Sea Salt - HALVA PRISET. Ja, jag gick banans kan man säga! Jag köpte även en medicinboll till trädgårdsträningen! Himla smart grej när man ska göra situps! Såg en SÅ fin vinterjacka för 299 kronor - som hittat! Men tyckte den kändes bekant och kom sen på jag har en som nästan ser på pricken likadan ut, haha. Men vilket fynd det skulle varit - dessvärre är det väl snarare garderobsutrymmet som skriker NEJ till fler jackor. Det slank ner en och annan julklapp också förstås. Och nu tänkte jag sätta igång julmusiken och ha tomteverkstad här! Allt ska slås in - hittade så fint "metallic" julpapper! Jag ska försöka mig på att skapa lite julstämning. Det hade varit så mysigt. Sen ska jag se The Bachelor! Hoppas ni haft en bra tisdag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0