snow

Förkylning hann ifatt mig

Nej förkylning, du får inte ta mig...

Idag känner jag mig överkörd av ett ånglok.
En förkylning har legat och grott i flera veckor men inte brutit ut då jag varit så stressad med skolan. Men nu när hemtentan är inlämnad var jag rädd att den skulle attackera mig i helgen. Men den kom först idag. När jag vaknade rev halsen och näsan rann. Men istället för att gräva ner mig så ser jag det från den ljusa sidan. Jag som hade längtat SÅ efter ett par lediga dagar fick det också och hann med allt jag ville. Så att jag sitter här måndag eftermiddag efter tre timmar i Lund och känner mig helt färdig gör inte så mycket. Att vara sjuk är även en mycket bra anledning till att bara vila och inte ta tag i kurslitteraturen (till förra kursen hade vi fyra feta engelskaböcker, till den här EN svensk - överlycklig!!!). Dessvärre blir det ingen ekonomiföreläsning ikväll. Jag som ville veta hur jag får ett rikare liv med.. Istället ska jag äta isglass, pappas paradrätt (spagetti och köttfärssås) och vila upp mig! Glad måndag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0