snow

Jag KAN!

 
.. och ja, jag fick äta upp det där som jag sa i morse om att Skånetrafiken alltid håller tågtiderna!
Efter att jag postat blogginlägget stod tåget kvar på perrongen i en hel timme. Så när tåget egentligen skulle ha ankommit till Lund avgick det från Ängelholm. Sånt gör mig tokig! Men förutom det har jag haft en bra dag! Jag har halkat fram på isgator, haft föreläsning om barnspråk och filat på grupparbetet. Jag gick även och hämtade ut hemtentan. Där var en fråga som jag knappt trodde jag skulle klara. Jag nämnde den här på bloggen, "frågan från avgrunden". Men det roliga är att den, som var absolut svårast, fick jag godkänt på medan frågan som, enligt mig, var den mest självklara ska jag göra en komplettering på. Men det gör inte så himla mycket. Jag är bara så glad att jag slipper göra om en fråga och att kompletteringen känns hyfsat enkel! Mest av allt är jag så grymt stolt över mig själv att jag gjort en tenta - en hemtenta där man ska utgå och referera till böckerna - med endast engelsk litteratur! Det trodde jag aldrig för några månader sen! Jag som oroat mig hela sommaren - eller ja, sen lektionerna på högstadiet - för att det här skulle komma och nu har jag bevisat för mig själv att jag klarar det galant! Hade gärna firat med en sangria ikväll men en klapp på axeln och ett glädjeskrik får duga så länge!    

Kommentarer
Postat av: Maja

Bra jobbat :D det är alltid en sån lättnad!

2015-11-24 @ 16:02:59
Postat av: Matilda

Grym du är och vilken härlig bild!😊

2015-11-24 @ 19:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0