snow

Pippiskor



God morgon söndag!
Det var fotboll igår och Sverige vann - tack och lov! Annars hade det inte varit några glada miner på killarna. Men vill inte analysera matchen utan prata om något, som enligt mig är, bra mycket roligare! Jag tänkte visa mina nya skor som jag köpte häromdagen. Har letat efter ett par lite grövre svarta kängor. Jag ville inte ha några fodrade då jag tycker det är så opraktiskt när man är i skolan (är mycket inomhus = blir väldigt varmt). Jag ville däremot har snörning, en liten klack och svarta i äkta skinn. Jag såg framför mig att det skulle vara snyggt till klänning (och svarta strumpbyxor) men inte festfint utan mer vardagsklätt. Ja, jag hade många krav kan man säga. Jag fick leta länge då det finns många "småfel" på alternativa kängor. Dessa hittade jag på Scorett - Vagabond! Älskar Vagabond! Jag, som går lite vinklat inåt med foten, och annars har fått byta skor varje säsong, tycker att det här märket håller trots mina snedsteg (vilket göteborgsskämt, haha). Jag har ett par sedan tidigare och ju mer de används desto snyggare blir de. Okej. Det var dagens rapportering om skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0