snow

Ständigt dåligt samvete



Alltså Bloggis!
Förlåt för att jag är sämst på att blogga just nu. Jag har ständigt dåligt samvete över det. Men när jag säger så låter jag som en gammal morsa! Men du är ju min lilla bebis, som jag ska vårda men för tillfället vanvårdar! Det är inte alls meningen! Det känns föresten som att jag börjar varje inlägg likadant. Med att ursäkta mig för min sporadiska närvaro. Blä. Jag ska försöka bli lite mer fantasifull och komma på nya sätt att uttrycka mig på! Ni ska i alla fall veta att jag uppskattar att ni är tappra som kikar in här då och då! Trots att ni möts av samma inlägg alldeles för ofta. Jag har, som jag alltid säger numera, haft fullt upp hela veckan lång! Om det inte har varit föreläsningar som avlöst varandra så har det varit ersättningsbussar som tagit en massa tid, rapportskrivning, planering av redovisning, Bachelor-tittande (mina två favoriter är kvar - nu är det så spännande!), vikariering på äldreboendet och ett intensivt inmatade av kommande tenta. Ja, nästa vecka är det dags. Lagom taggad. Men efter en monstervecka tänkte jag var helt ledig ikväll. Jag planerar att dricka ett glas rödvin (ur mitt Essence-glas - känner mig så töntig men eftersom jag fortfarande bor hemma och inte har packat upp mina glas så har jag bara ett framme för att liksom kunna längt-dricka ur - mmm). Hoppas ni har överseende med mitt dåliga bloggande! Det blir snart bättre! Trevlig helg!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0