snow

Äntligen fredag!


Kommer ihåg när jag tog den här bilden. Det var ruggigt kallt - precis som en oktoberdag, skrev jag i bloggen. Idag är det vindstilla och håller på att spricka upp - precis som en ljuvlig junidag med andra ord!

Idag är det fredag och jag sitter här med Developmental Psychology en sista gång för den här veckan! Jag vill så gärna slippa plugga i helgen så har lagt i raketfarten för att hinna ifatt (vilket jag aldrig kommer hinna ändå, haha). Därför steg jag upp extra tidigt, har pluggat tre timmar i sträck men när jag märkte att jag började skaka i händerna var det dags att ta en paus. Jag har bestämt mig för att sluta plugga klockan tre! Det ska bli så gött! Då ska jag ut i oktoberskogen, inspektera löven som börjat skifta i färg, och lyssna på den sedvanliga Fredagspodden! Helgen är annars väldigt oplanerad och jag tycker det känns så himla härligt! Ingen flytt så långt ögat kan nå! Ville mest in och säga HEJ - och önska dig en TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0